Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Κολυμπάνε οι μέρες μου στη μεγάλη καθαρή θάλασσα,για να στεγνώσουν στην αγκαλιά σου ουρανε!Πάνω στα δάκρυα θα πέσουν χαμόγελα παιδιών,κάμποι από χαμόμηλα και δυόσμο θα μοσχοβολήσουν,κι εγώ θα τρέξω μαζί τους,λαμπερός και ξέγνοιαστος,θα κάνω τσουλήθρα πάνω στο μισοφέγγαρο!Εσείς από κάτω θα με χαζεύετε,θα'μαι μάγκας,θα'μαι γνήσιος,θα'μαι ΕΓΩ!Μη με ντρέπεσαι πατρίδα μου,είμαι καθαρός!Γιατί μου κρατάς κακία?Οι πόρτες και τα παράθυρα είναι ορθάνοιχτα μέσα μου.Πρέπει να βγώ,είμαι έτοιμος!Η αξιοπρέπεια κρόζει τώρα τους ανθρώπους.Οι αιώνες πληγωμένοι και ντροπιασμένοι απ'αυτούς σερνουν τον κουρασμένο εαυτό τους.Ριπές από χρώματα ειρήνης θα βάψουν τη μαυρίλα,φρεσκομπογιατισμένες βάρκες θα σεργιανίσουν στην κιθάρα μου,μελωδίες θα σηκώσουν αγκαλιά τα ολόλευκα πιάνα και θα χορέψουν μαζί τους!Πορφυρένιο χιόνι και ψαλμοί θα σκεπάσουν στέγες σπιτιών και θα προφυλάξουν τις αγνές ψυχές!'Επειτα,χωρίς βιασύνη,μέσα σε μάτια αλόγων και ελαφιών, θα κουρνιάσουν οι καλοσύνες μου,εκεί μόνο χωράνε,εδώ δε με χωράνε,ελαφίνα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: